رئیس پلیس راه استان مازندران خبر داد؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی مازندران 

سرهنگ «جهان‌تاب» از محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات پایان هفته در محور‌های مواصلاتی استان مازندران خبر داد.  
کد خبر: ۶۱۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ - 12September 2023

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی مازندران به گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «یداله جهان تاب» رئیس پلیس راه استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) اظهار داشت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۷ شهریور در تمامی محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴  شهریور از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز‌ها از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۵، ۲۶ و ۲۷ شهریور از میدان امیرکبیرکرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز‌ها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز‌های سه چهارشنبه و پنج شنبه ۲۲ و ۲۳ شهریور و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شهریور از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: در صورت حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی در روز‌های پنج شنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب به اجرای محدودیت‌ها تردد در محور فیرزکوه نیز اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور از مسیر جنوب به شمال محور تهران، فیروزکوه، قائمشهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

وی در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها